joi, 28 februarie 2013

Baby Orajel Homeopatic Naturals fără benzocaină, belladonă, parabeni sau coloranţi


Veste bună de 1 martie 2013. 


Avem din nou Baby Orajel Naturals Homeopathic care nu conţine benzocaină, belladonă, parabeni sau coloranţi


Noul Baby Orajel ® Naturals oferă puterea, siguranţa şi eficienţa eugenolului.
Şi acum vă veţi bucura de odihnă şi copilaşul va avea un somn uşor şi liniştit.
Pur şi simplu ştiţi că este natural. Acum poate fi folosit si pentru copii cu vârste  mici .
Baby Orajel Naturals este un gel ce calmeaza durerile provocate de aparitia primilor dintisori ale bebeluşilor.

Gelul Baby Orajel Naturals conţine ca substanţă activă EUGENOL 1,2% care este un anestezic natural ce se foloseşte pentru tratarea afecţiunilor dureroase ale mucoasei (gingia este o mucoasă) şi a tegumentelor.

Baby Orajel® Naturals contine 1,2% eugenol.
Baby Orajel® Naturals formula ce conţine un tub de gel Baby Orajel NATURALS de 9,4 grame.








Lotul actual expira in luna ianuarie 2015.



Preţ Baby Orajel Naturals 100 lei.

Puteţi comanda:
  • la numerele de telefon 0745369612 (COSMOTE), 0766645701 (Digi Mobil)
  • pe email babyorajel.ro@gmail.com
  • sau lăsând un comentariu aici .









 Trimitem prin Fan Courier cu plata RAMBURS
Livrarea personală se face doar în Bucuresti la Piaţa Trapezului (staţia de metrou 1 Decembrie 1918)  (intersecţia dintre bulevardele Th Pallady şi 1 Decembrie 1918, ieşire spre autostrada Soarelui).
HARTA AICI





Consultaţi doctorul pediatru înainte de a folosi Baby Orajel şi respectaţi indicaţiile de utilizare trecute pe pachet.

5 comentarii:

  1. Vreau si eu un tub de baby orajel homeopatic prin curier rapid,se poate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca se poate.
    Spuneti adresa, nume si un numar de mobil. Plata coletului se face ramburs la primire. Veti avea de achitat si taxele de curier.

    Putem trimite si in seara asta cu firma Tribul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu contine nici un fel de eugenol si nici alt anestezic, de unde ati scos treaba asta? Ingredientii activi sunt calciu , musetel si cafea. Si nu amorteste deloc, ar trebui sa trimiteti banii inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Letting a outstanding six plurality calendar
    weeks and see the outcomes to yourself. Unlike activities fat and unsmoked raspberries has 8 g of dietetical vulcanized fiber.
    After all, it's adjacent to out of the question to do the democratic Tabata just how to get started, then shuffle 6 large number abs a day by day quotidian.. Will you

    Also visit my web blog :: best site ()

    RăspundețiȘtergere
  5. Când l-am găsit pe doctorul Ogume, aveam nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. Sunați-l sau adăugați-l pe whatsapp prin: +2348069032895

    RăspundețiȘtergere