sâmbătă, 10 octombrie 2009

Vine ploaia

Azi am învăţat cu tati următorul cântecel (Vine Ploaia):


Vine Ploaia (Muzica Gradinita)
Asculta mai multe audio Muzica


Norii s-au strans,cerul e gri
Ce se intampla oare,stii?
Vine ploaia pic,pic,pic
Vine ploaia pic,pic
Vine ploaia pic,pic,pic
Vine ploaia pic,pic


Ce se aude in departare?
Si apoi rasuna si mai tare
Este tunetul bum,bum
Tunetul bum,bum
Este tunetul bum,bum
Tunetul bum,bum


Ploaia creste florile
Curata gradinile
Vine ploaia pic,pic,pic
Vine ploaia pic,pic
Vine ploaia pic,pic,pic
Vine ploaia pic,pic


Face pomii mai frumosi
Si copiii bucurosi
Vine ploaia pic,pic,pic
Vine ploaia pic,pic
Vine ploaia pic,pic,pic
Vine ploaia pic,pic



Ce e ciudat ca la o cautare pe Google dupa denumirea poeziei pe primul loc apare o manea de-a dinţosului Guţă Maimuţă!

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe doctorul Ogume, aveam nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. Sunați-l sau adăugați-l pe whatsapp prin: +2348069032895

    RăspundețiȘtergere