duminică, 18 octombrie 2009

Gel calmant pentru durerile provocate de apariţia dinţişorilor la bebeluşi

Baby Orajel

Sub forma de lichid (yum, cu gust de cireşe) sau de gel (daaaaa, cu aromă de fructe de pădure, ce-i va mai plăcea lui bebe!), în formula specială pentru noapte Baby Orajel nu conţine alcool, se aplică pe gingia dureroasă şi îşi face efectul imediat! Bebe nu are răbdare!


Baby Orajel Baby Orajel este un gel ce calmează durerile provocate de apariţia primilor dinţişori ale bebeluşilor. Nu conţine alcool (conţine doar un calmant benzocaină naturală) şi se aplică pe gingia dureroasă! Se poate folosi şi de către adulţi cu efect garantat!
o căutare pe net despre dentinox, calgel, glicerina boraxata si alte minuni de calmare a gingiilor, cât se poate de toxice pentru organismul copilaşului tău. Încearcaţi mai bine chamomilla (granule homeopate sau siropel) sau osanit dacă vă poate trimite cineva din afară.

Sfaturi pentru mămici

Cand copilasul tău dă semne că i-ar ieşi dinţii (pe la 6 luni ar trebui, deja, să te aştepţi), nu e cazul să te panichezi. Nici nu ai de ce, toţi copiii trec prin asta. Tot ce trebuie să faci este să observi cu atenţie simptomele bebeluşului, să i le raportezi medicului pediatru şi apoi să urmezi fidel instrucţiunile. Pe de altă parte, nu e de dorit nici să pui pe seama primilor dinţişori alte simptome, mai alarmante.
Ca regula generală, când ai vreo suspiciune, e bine să-i faci o vizită medicului pediatru, pentru că orice mică problemă de sănătate a bebeluşului poate avea o evolutie imprevizibilă. Mai bine să pari o pisăloagă, decât să neglijezi o eventuală afecţiune a copilului tău! Ascultă-ţi instinctul matern şi vei şti ce e de făcut.

Baby Orajel este un gel ce calmează durerile provocate de apariţia primilor dinţişori şi nu numai. Am făcut eu, persoană adultă, o lucrare stomatologică în gură şi într-o seară datorită unei plombe am avut nişte dureri de dinţi groaznice. Am aplicat gelul Baby Orajel şi am reuşit să dorm liniştit până dimineaţă când m mers la stomatologie.
Se recomandă ca gelul Baby Orajel să nu se aplice de mai mult de 3-4 ori ziua şi de 2 ori noaptea.
Pentru aplicarea gelului Baby Orajel trebuie mai întâi spălate bine mâinile şi apoi se pune puţin gel Baby Orajel pe buricul degetului şi se masează zona de pe gingie cu probleme (acei muguraşi albi) ai bebeluşului.

Gelul Baby Orajel conţine ca substanţă activă benzocaină care este un anestezic local ce se foloseşte pentru tratarea afecţiunilor dureroase ale mucoasei (gingia este o mucoasă) şi a tegumentelor.

Baby Orajel® Teething Gel Nighttime Formula (sau gelul Baby Orajel de noapte) conţine 10% benzocaină iar Baby Orajel® Teething Gel - Daytime formula (sau gelul Baby Orajel de zi) conţine 7,5% benzocaină.

Noi aducem în România Baby Orajel® Teething Gel - Twin Pack formula ce conţine 2 tuburi de gel Baby Orajel (zi şi noapte) de câte 5,3 grame fiecare. Lotul actual expiră în luna MAI 2011

Preţul pachetului
Baby Orajel® Teething Gel - Twin Pack este de 75 lei .
Îl puteţi comanda la numărul de telefon 0745369612 sau 0766645701, pe email
babyorajel.ro@gmail.com sau lăsând un comentariu aici .


Baby Orajel® Teething Gel - Twin Pack
Baby Orajel® Teething Gel - Twin Pack

Pentru orice comandă mai mare de 125 lei beneficiaţi de o reducere de 10%!
Pentru orice comandă mai mare de 175 lei beneficiaţi de o reducere de 15%!
Pentru orice comandă mai mare de 225 lei beneficiaţi de o reducere de 20%!

1 x Baby Orajel Twin Pack = 75 lei

2 x Baby Orajel Twin Pack = 135 lei reducere 10%

3 x Baby Orajel Twin Pack = 190 lei reducere 15 %

4 x Baby Orajel Twin Pack = 240 lei reducere 20%

Pentru cantitate mai mare de 5 bucăţi de Baby Orajel Twin Pack preţul se negociază!

Vorbiţi mai întâi cu pediatrul dumneavoastră pentru utilizarea produsului Baby Orajel. Citiţi cu atenţie prospectul produsului înainte de folosire.

68 de comentarii:

  1. De unde aduceti Orajelul?

    RăspundețiȘtergere
  2. cu siguranta din state, acolo e 7 dolari pachetul de orajel.

    RăspundețiȘtergere
  3. aiincercat sa vezi cat sunt taxele de import medicamente plus taxele vamale pentru produsele din SUA?

    RăspundețiȘtergere
  4. La tel nu rasp nimeni??? Încerc sa dau o comanda!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merg ambele numere de telefon.
    0745369612
    0766645701

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua,

    Ma intereseaza doar Baby Orajel® Teething Gel - Daytime formula. Care este pretul doar pentru gelul de zi?

    Multumesc! Oana

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu se vinde separat doar gelul de zi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua , as dori sa comad un baby orajel day and night.
    ma numesc negoita ramona, str, deltei . bl.14 D, ap.15, ploiesti-prahova, tel 0728493203.
    Este urgent, multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  9. AWB Fan Courier 4008100000005
    Coletul a fost pus!
    O zi excelenta si sanatate la bebe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua !

    As dori sa comand un gel pt noapte, 60 lei bucata ma numesc Niculica Maria Cristina, str Sucevei nr 7, sc C, ap 15, Botosani, judet Botosani, adresa de mail mesteacan1999@yahoo.com. Se poate trimite prin posta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua, trimitem doar prin Fan Courier deoarece Posta Romana a "ratacit" si strivit pachete.
    Pentru a face comanda prin Fan Courier este necesar un numar de telefon!
    Momentan nu avem pe stoc decat Baby Orajel NightTime la pretul de 60 lei!
    Taxele postale la Fan Courier se ridica in jurul valorii de 17-18 lei si ajunge in maxim 36 de ore!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,as fi interesata sa comand intregul pachet de geluri, adica cel de zi si cel de noapte dar din cite am citit pe sait pe stoc nu exista decit cel de noapte.Intrebarea mea ar fi cind v-a fi pe stoc si cel de zi si cit ar costa pachetul.

    Multumesc anticipat,
    Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe la mijlocul lunii februarie, mai precis in jurul datei de 20 februarie ca atunci am biletul de intoarcere din SUA!

    RăspundețiȘtergere
  14. buna ziua, as dori sa fac comanda de baby orajel twin pack, la 75 lei. Are un tub de zi si unul de noapte, din cate am inteles. cum procedez?

    RăspundețiȘtergere
  15. Momentan nu mai avem pe stoc niciun fel de BabyOrajel. Tracking-ul de la UPS ma anunta ca in data de 24.02.2011 teoretic containerul nostru ce contine comanda de BabyOrajel din SUA ar ajunge in vama romana!
    Urmariti site-ul si vom anunta pe site cand vom avea produsul efectiv la noi in firma!

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ziua, se poate da o comanda de orajel? aveti pe stoc? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua
    Momentan nu avem niciun produs BabyOrajel pe stoc.
    Teoretic comanda noastra din SUA ar trebui sa ajunga saptamana asta pe vineri.
    Costul unui pachet BabyOrajel TwinPack este de 75 lei.
    Ne putemn intalni in sectorul 3 la Piata Trapezului!
    Daca ne lasati un numar de telefon va sunam noi cand ajunge comanda!

    O zi excelenta va doresc!.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua as dori sa comand 1 cutie baby orajel twin pack cu 75 lei ma numesc timis miruna adresa mea este:deva,aleea muncii,bl.e21,sc.2,ap.38,jud.hunedoara,nr.telef.0766749922 cat puteti de repede multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  19. A sosit comanda de Baby Orajel Twin Pack.

    @Timis Miruna. Am facut comanda catre Fan Courier
    Cods AWB 405710000006
    DIn pacate doar luni v-a pleca catre dumneavoastra!
    Sanatate la bebe si cat mai multe nopti linistite!

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca dumneavoastra credeti ca in America ce se vinde in farmacii nu are aprobarea de la U.S. Food and Drug Administration va inselati amarnic.
    Aveti o gandire tipic comunista de genul noi nu ne vindem tara, americanii sunt prosti si nu stiu ce fac (de aia ei au speranta de viata 87 de ani iar noi esticii mergem pe 68 de ani) si sa le cada si bomba in ocean (vorba celor de la Divertis)!
    Doamna draga sa va tratati copilul cu ce doriti dumneavoastra dar nu faceti afirmatii doar de dragul de a comenta ceva!

    RăspundețiȘtergere
  21. As dori sa comand pachetul twin pack cu 75 lei. Adresa: jud. Cluj, Cluj Napoca, Floreţti, str. teiului, nr. 21, bl.1, ap 5, telefon 0744567873. As vrea sa stiu cam in cat timp ajunge si cat costa curierul.
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. Doamna Mihaela, codul AWB al comenzii dumneavoastra este 4081100000912. Sanatate la bebe!

    RăspundețiȘtergere
  23. ce afacere faceti voi cu orajelul! il luati cu cativa dolari din state si il dati triplu! si eu am adus pentru prietenele mele, pentru ca e foarte bun, insa nu m-am gandit niciodata sa fac o afacere . felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  24. as vrea sa comand twin pack la 75 lei. Adresa este: Drm Valea Danului, nr 42 et 5 ap 61 sect 6 Bucuresti. Mihaela Manolache. As dori cat se poate de urgent. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. @Mihaela Manolache: Lasati un numar de telefon sa putem sa va contactam. Nu putem face un colet prin FanCourier fara un numar de telefon mobil.

    RăspundețiȘtergere
  26. As dori sa comand pachetul Twin Pack cu 75 lei. Adresa: jud. Hunedoara, Loc. Simeria,sat Saulesti, nr. 251, telefon 0723031866 sau 0721322975, Ramona Mihalache. As vrea sa stiu cam in cat timp ajunge si cat costa curierul.
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. buna ziua mai aveti pe stoc gelul respectiv

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua
    Va anuntam ca nu avem produsul BabyOrajel NightTime Formula. Avem in schimb produsul Baby Orajel Twin Pack ce contine un tub de Baby Orajel NightTime + un tub de Baby Orajel DayTime Formula.

    Vama Română a făcut exces de zel şi la ultima comanda ne-a desfăcut şi deteriorat peste 60% din cutiile de Baby Orajel Twin Pack.
    Aşa că avem şi o mică ofertă: dacă doriţi Baby Orajel Twin Pack fără ambalajul de carton (cutie) plătiţi 60 lei în loc de 75 lei. Tuburile sunt sigilate şi au data expirării trecute de ele prin ştanţare din fabrică. Vă oferim o copie xerox după datele de pe un ambalaj original.
    Acum aşteptăm de la dumneavoastră să ne spuneţi cum le doriţi: fără cutie la preţ de 60lei sau cu ambalajul original la preţ de 75 lei.

    Produsul expira in luna mai 2013.

    Nu mai face livrari prin Posta Romana deoare am avut probleme cu desfacutul unor colete sau unele coletew nu au ajuns niciodata la destinatar.

    De aceea folosim FanCourier. Costul expeditiei prin fanCourier se ridica undeva in jurul sumei de 20-22 lei pe care ii achitati tot dumneavoastra.
    Se poate trimite ramburs si cu FanCourier, coletul ajunge in 24 de ore la dumneavoastra acasa.

    Pentru livrarea cu FanCourier avem nevoie si de un numar de telefon pentru a va putea contacta curierul.

    O seara excelenta, o noapte linistita si sanatate la bebe!

    RăspundețiȘtergere
  29. As dori sa comand pachetul Twin Pack cu 75 lei. Adresa: jud.Maramures, Loc.Baia Mare,B-dul Uniri bl.14ap112,scara D telefon 0740-217699, Borse Melania. As vrea sa stiu cam in cat timp le trimiteti am nevoie urgent ,doresc cu fan curier
    -multumesc

    RăspundețiȘtergere
  30. trimieti-mi va rog si fara ambalaj

    -As dori sa comand pachetul Twin Pack cu 75 lei. Adresa: jud.Maramures, Loc.Baia Mare,B-dul Uniri bl.14ap112,scara D telefon 0740-217699, Borse Melania. As vrea sa stiu cam in cat timp le trimiteti am nevoie urgent ,doresc cu fan curier
    -multumesc

    RăspundețiȘtergere
  31. -vrau si de noapte si de zi

    --As dori sa comand pachetul Twin Pack cu 75 lei. Adresa: jud.Maramures, Loc.Baia Mare,B-dul Uniri bl.14ap112,scara D telefon 0740-217699, Borse Melania. As vrea sa stiu cam in cat timp le trimiteti am nevoie urgent ,doresc cu fan curier
    -multumesc

    RăspundețiȘtergere
  32. buna imi spuneti de la cate luni se poate administra gelul ,fetita mea are 4 luni

    RăspundețiȘtergere
  33. @Anonim, teoretic se poate administra inca de la aparitia primelor dureri de dintisori.
    Puteti sa folositi BabyOrajel Naturals daca aveti indoieli asupra produsului Baby Orajel Twin Pack.

    RăspundețiȘtergere
  34. Pentru Baia Mare, am discutat azi la telefon si coletul este in drum catre dumneavoastra. Mai aveti o singura noapte alba de tras. Maine ajunge curierul la dumneavoastra si adio nopti nedormite! Baby Orajel rules.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua
    Am luat si eu din State produsul si pot sa va spun ca la noi nu a functionat decat 5 minute cat isi facea efectul calmantul

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua,
    As dori sa comand si eu baby orajel twin pack, daca mai aveti.
    Adresa este comuna Giroc, nr 43C2, jud Timis.
    tel 0723419888, iulia campean.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  37. Am cumparat de la dvs baby orajel duo si am o intrebare la care va rog sa radpundeti : de ce nu are consistenta unui gel? Arata mai mult a pasta de dinti... A fost tinut in conditii impropii? Poate sa- i faca rau copilului? Am mai folosit si la celalalt copil dar avea consistenta unui gel... Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  38. Va rog sa ne trimiteti o poza cum arata gelul si va vom trimite altul absolut gratuit daca este vreo problema cu el!
    Noi l-am tinut corespunzator, la intuneric si la racoare!

    RăspundețiȘtergere
  39. Am mai intalnit problema asta la o doamna din Timisoara si i l-am schimbat fara niciun fel de probleme.

    RăspundețiȘtergere
  40. Multumesc pentru promptitudine. Va doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  41. buna ziua
    LEAHU MARIA DORESC SA PRIMESC SI EU PACHETUL DE NOAPTE SI DE ZI Baby Orajel Twin Pack IN CUTIE ORIGINALA LA 75 RON PRIN FUN CURIER. STR AVRAM IANCU NR 2 ORAS PANTELIMON,JUD ILFOV 0727211994

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna seara,
    Din pacate nu mai avem pe stoc niciun produs din gama Baby Orajel. Curierul nostru din SUa se pare ca s-a ratacit prin Londra.
    In momentul in care ne ajunge comanda va anuntam noi.

    Ne cerem scuze inca odata si va uram sanatate la bebe!

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna ziua,

    Aveti pe stoc produsul Baby Orajel Twin Pack?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  44. Stiti care va fi data de expirare a produsului? Cand il veti putea livra?

    RăspundețiȘtergere
  45. Astept curierul cu sufletul la gura! Incepand de maine 17.02.2012 putem face livrari prin FanCourier sau intalnire personala la Piata Trapezului, Bucuresti!



    16 With delivery courier BUCHAREST - ROMANIA 11:53 AM

    15 Clearance processing complete at BUCHAREST - ROMANIA BUCHAREST - ROMANIA 11:21 AM

    14 Processed for clearance at BUCHAREST - ROMANIA BUCHAREST - ROMANIA 11:20 AM

    13 Clearance delay BUCHAREST - ROMANIA 11:20 AM

    12 Arrived at Sort Facility BUCHAREST - ROMANIA BUCHAREST - ROMANIA 11:07 AM

    11 Departed Facility in BERGAMO - ITALY BERGAMO - ITALY 7:29 AM

    10 Processed at BERGAMO - ITALY BERGAMO - ITALY 4:20 AM

    9 Arrived at Sort Facility BERGAMO - ITALY BERGAMO - ITALY 4:10 AM

    8 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 2:04 AM

    7 Transferred through LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 2:01 AM

    Wednesday, February 15, 2012 Location Time
    6 Departed Facility in CINCINNATI HUB - USA CINCINNATI HUB, OH - USA 8:14 AM

    5 Processed at CINCINNATI HUB - USA CINCINNATI HUB, OH - USA 6:08 AM

    4 Arrived at Sort Facility CINCINNATI HUB - USA CINCINNATI HUB, OH - USA 2:33 AM

    Tuesday, February 14, 2012 Location Time
    3 Departed Facility in TAMPA - EAST - USA TAMPA - EAST, FL - USA 9:05 PM

    2 Processed at TAMPA - EAST - USA TAMPA - EAST, FL - USA 9:05 PM

    1 Shipment picked up TAMPA - EAST, FL - USA 11:46 AM

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna-ziua,
    As dori sa stiu daca mai aveti Baby Orangel Twin Pack si daca pot comanda



    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  47. Da, avem Baby Orajel Twin Pack pe stoc. Expira in mai 2013, pret 75 lei!
    Comanda se face la telefon 0745369612!

    RăspundețiȘtergere
  48. Vreau si eu Baby Orajel Twin Pack . Locuiesc in Militari la Piata Gorjului. As vrea cat mai repede posibil, chiar azi. Revin cu un telefon sa vad daca il mai aveti pe stoc si cum facem sa ne intalnim.Merci

    RăspundețiȘtergere
  49. Va asteptam sa ne sunati. Avem pe stoc!
    Preţ Baby Orajel TwinPack = 75 lei.
    Lotul actual expiră în luna MAI 2014
    Comenzi la 0745369612 sau 0766645701.
    Trimitem prin Fan Courier cu plata RAMBURS
    Livrarea personală se face doar în Bucuresti la Piaţa Trapezului (staţia de metrou 1 Decembrie 1918) (intersecţia dintre bulevardele Th Pallady şi 1 Decembrie 1918, ieşire spre autostrada Soarelui).

    Putem folosi trimitere REDCODE prin FanCourier sau optiunea de livrare in 2 ore.

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna ziua,
    As dori sa comand acest gel pentru durerile de dinti ale copiilor. Cum procedez. Marius Marin Telefon 0745.875.462
    Simt ca imi pierd cumpatul cu plansetele copilului noaptea. Pur si simplu cred ca o iau razana. Am incercat orice produs din farmaciile din Romania dar nu reusesc sa alin durerile provocate de aparitia dintisorilor.
    Inca o spatamana ca asta si ori ajung la balamuc ori sunt concediat, ori fac cine stie ce prostie.
    Mi-a spus un coleg de la serviciu ca el a luat de la dumneavoastra si a avut parte de nopti linistite.

    Va rog sunati-ma ca sunt disperat! 0745.875.462

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna ziua, am comandat de la d-voastra 2 twin pack gel, mai sus scrie ca al 2-lea e la reducere, de ce nu mi s-a acordat reducerea??? Trebuia sa platesc doar 135 lei, nu???

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ziua. Promotia cu reducerea la al doilea pachet s-a incheiat de mult. Daca va uitati aceasta postare are ca data anul 2009.

    RăspundețiȘtergere
  53. Daca doriti la urmatoarea comanda aveti 20% reducere.

    RăspundețiȘtergere
  54. What's Going down i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has helped me out loads. I hope to contribute & aid different users like its helped me. Good job.

    My site :: ketone diet

    RăspundețiȘtergere
  55. orice produs pe baza de benzocaina e daunator si da reactii alergice la copii. eu nu as mai vinde asa ceva sa fiu in locul vostru. daca vreti aprobati comentul,daca nu,nu. mare grija ce vindeti ca de va da careva in judecata... cititi pe net efectele benzocainei mai ales la bebelusi

    RăspundețiȘtergere
  56. @Anonim sunteti o persoana careia ii place sa faca afirmatii fara acoperire. Acest produs este special dedicat pentru bebelusi. Ne place sa citim si sa ne dam interesati.

    Aveti vreo dovada palpabila, de la un laborator de analize?

    De cand avem Google toti suntem docti si avem si specializare in pediatrie. Mai urmeaza sa imi spuneti cate ceva si despre prietenul dumneavoastra imaginar.

    Vindem acest produs de 5 ani in Romania, avem peste 3500 de mici pacienti care au folosit acest produs si nu am avut niciun fel de problema cu aceste produse.

    RăspundețiȘtergere
  57. La o cautare ff atenta am descoperit ca FDA din anul 2006 nu recomanda folosirea benzocainei la bebelusi....... si nu era un articol gasit la intamplare pe net, ci chiar pe siteul lor..... chiar o asistenta ce in anii '70-'80 lucra in sistemul sanitar in state a intalnit un bebelus la urgente ce in urma folosirii de catre mamica a unui produs cu benzocaina a dezvoltat o alergie ce il impiedica sa mai raspire! presupun ca acest coment va fi sters....

    RăspundețiȘtergere
  58. Răspunsuri
    1. Avem pe stoc baby orajel naturals de noapte iar saptamana care vine ajunge si coletul din SUA cu baby orajel twin pack.

      Ștergere
  59. Avem pe stoc baby orajel naturals de noapte iar saptamana care vine ajunge si coletul din SUA cu baby orajel twin pack.

    RăspundețiȘtergere
  60. Când l-am găsit pe doctorul Ogume, aveam nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă ajute și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să-mi trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand pe dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. Sunați-l sau adăugați-l pe whatsapp prin: +2348069032895

    RăspundețiȘtergere