luni, 14 septembrie 2009

Azi a fost prima zi de grădiniţă

Ziua de azi a fost deosebită. Am mers pentru prima oară la grădiniţă. Dar noi nu am dat şpagă să intrăm!
Tati şi mami m-au însoţit la grădiniţă. "Frumoasă grădiniţă pentru o grădiniţă de stat" a spus tati! O asistentă medicală lua hârtiile şi adeverinţele medicale (ceva cu epidemiologice şi vaccinuri) la intrare apoi te îndruma către clasa ta.
Când am intrat pe holul mic ce duce către clasă o asistentă (chiar nu ştiu ce titulatură are) de-a educatoarei ne preia şi ne arată unde e dulăpiorul! Dulăpiorul e cu numele nostru pe el (deja!!!) şi cu un personaj din desenele animate. Eu am un pitic din "Alba ca Zăpada şi cei 7 pitici".
Ne schimbăm (suntem anunţaţi că pe holul mare trebuie să ne schimbăm) şi gata în clasă. Acolo ne întâmpină doamna educatoare. Mă aşează pe un scăunel şi îmi dă un ecuson la fel ca al lui tati de la muncă. Mă simt şi eu mândră acum că merg la "servici".
În principiu a fost frumos în prima zi de grădiniţă cu toate că am fost puţin emoţionată!

Cu o seară înainte am făcut baie şi mi-am tăiat unghiuţele.



Mergând pe aleea grădiniţei! Observaţi ce ghizdănel am!



Oprind puţin pentru o poză!



Şi chiar lângă dulăpiorul meu cu nou meu tricou de care sunt foarte mândră!



P.S.
Da e chiar grădiniţă de stat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu