duminică, 7 iunie 2009

Apariţia mea pe lume

Mami şi tati s-au hotărât că trebuie să aibă un bebe, au făcut analize, au făcut şi ceva prostii şi uite aşa am intrat în proiectul lor.
Înainte de a mă naşte cu o zi (28 iunie 2006) mami şi tati au mers la doamna doctor pentru control. Doamna doctor era de gardă la spital şi ne-a văzut şi îi spunea lui mami că încă două săptămâni mai durează şi "cozonăcelul este gata".
Iniţial eu nu m-am prins că era vorba despre mine, dar gândindu-mă la asta mi-am dat seama că era vorba despre mine şi m-am hotărât să vin pe lume.
Am chemat barza să vină şi să "rupă apa" pe la 5 dimineaţă.
Mami l-a anunţaţ pe tati că sunt deja pe drum şi au plecat la spital unde de gardă cine era? Da aţi ghicit, chiar doctoriţa lui mami.
Undeva pe la ora 13:00 m-am hotărât să vin oficial pe lume.
Data 29 iunie 2006, ora oficială 13:20, greutate 2,800 Kg, înălţime 52 cm, şi nota la naştere 9 (că am ieşit ceva mai devreme decât era programat).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu